چند نوع بیمه عمر داریم؟
نوشته شده توسط : adorn

چند نوع بیمه عمر داریم، درباره بیمه عمر بیشتر بدانیم؟ حتما در هنگام خرید بیمه عمر با عنوان های مختلفی از این بیمه مواجه شده اید که نمایندگان شرکت های بیمه به شما معرفی می کنند ، و احتمالا دچار کمی سردرگمی شده اید که این بیمه های عمر چه هستند و کدامیک از آنها بهتر است؟ قبل از اینکه اقدام به خرید بیمه عمر کنید بهتر است شما را با انواع بیمه عمر آشنا کنیم با ما همراه باشید:

بیمه های عمر به چند دسته تقسیم می شوند؟

♦بیمه‌های عمر زمانی (به شرط فوت یا خطر فوت ساده زمانی)

♦بیمه‌های تمام عمر

♦بیمه‌های پسانداز

♦بیمه‌های مانده بدهکار

♦مستمری‌ها

بیمه عمر زمانی چیست و چه مزایایی نسبت با سایر بیمه ها دارد؟

حق بیمه عمر زمانی نسبت به سایر انواع بیمه‌های عمر ارزان است و بیمه‌شده می‌تواند با پرداخت حق بیمه اندک از پوشش‌های مناسبی استفاده کنداین بیمه‌ها برای مدت معینی اعتبار دارد در صورتی که بیمه‌شده در طول این مدت‌زمان فوت کند سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت میشود و در غیر این صورت شرکت بیمه تعهدی در مقابل بیمه‌گزار ندارد. این بیمه به ویژه کمک به خانواده‌هایی است که با فوت سرپرست خانواده از درآمد محروم می‌شوند. افراد همچنین می‌توانند با خرید این بیمه برای خسارت‌های ناشی از حوداثی که باعث فوت، نقص عضو و ازکارافتادگی می‌شود تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار بگیرند. مزیت بیمه‌های عمر زمانی حق بیمه ارزان آنها در مقایسه با سایر بیمه‌های عمر است

بیمه تمام عمر پاسارگاد چیست؟

در بیمه‌های تمام عمر، سرمایه بیمه‌نامه با فوت بیمه‌شده و بدون توجه به زمان وقوع آن به ذی‌نفعان پرداخت می‌شود.

مزیت بیمه تمام عمر نسبت به بیمه عمر زمانی در این است که این بیمه‌ها دارای ارزش بازخرید هستند یعنی در صورتی که بیمه‌گزار پس از گذشت دو یا سه سال از تاریخ شروع بیمه‌نامه، از پرداخت حق بیمه منصرف شود می‌تواند بخشی از سرمایه خود را دریافت می‌کند.

بیمه‌های عمر مانده بدهکار

این نوع بیمه برای کسانی مناسب است که از بانک‌ها و یا از مؤسسات مختلف وام گرفته‌اند و اقساط خود را در سررسید آن پرداخت می‌کنند. تعهد بیمه‌گر در بیمه‌های عمر مانده بدهکار، پرداخت اقساط با فوت بیمه‌شده است. این بیمه‌ها برای بعضی مؤسسات مالی به قدری مهم است که فقط به شرط داشتن این بیمه وام می‌دهند.

بیمه عمر مستمری

دانستن اطلاعاتی در مورد بیمه عمر مستمری و تهیه آن می‌تواند کمکی برای کسانی باشد که حقوق بازنشستگی ندارند و یا حقوق بازنشستگی آن‌ها جوابگوی هزینه‌های زندگیشان نیست. تعهد شرکت بیمه می‌تواند پرداخت مستمری دوره‌ای برای مدت‌زمان معین و یا در سراسر طول حیات بیمه‌شده باشد. بیمه مستمری از دو مرحله تشکیل می‌شود. مرحله اول تشکیل سرمایه است که در این مرحله بیمه‌شده اقساط حق بیمه را تا زمان سر رسید مستمری پرداخت می‌کند. تعهد شرکت بیمه هم با آغاز سررسید مستمری شروع می‌شود

افراد تا چه سنی می توانند اقدام به خرید بیمه عمر کنند؟

افراد می‌توانند از بدو تولد تا سن 70-65 سالگی تحت پوشش بیمه عمر قرار بگیرند.

چه مواردی در میزان نرخ بیمه عمر و صدور آن موثر هستند؟

سن، جنس، قد و وزن، وضعیت جسمانی (چاقی، لاغری و عضلانی) ، تاریخچه سلامت خانواده، وضعیت جسمانی در معاینات پزشکی، سابقه سلامتی، شغل و حرفه و عادات اخلاقی همگی از عومل مؤثر در بررسی میزان نرخ و صدور بیمه عمر هستند

مزایای سود دهی بیمه عمر پاسارگاد نسبت به سایر بیمه ها

♦سود تضمینی: میزان این سود توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و معمولاً در همه شرکت‌های بیمه یکسان است. در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد در دو سال اول 16% ، در دو سال دوم 13% و از سال پنجم به بعد 10% سود تضمینی به سرمایه بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد. بیمه پاسارگاد در سال‌های 93، 94 و 95 به ترتیب 22، 20 و 19درصد به دارندگان بیمه عمر پاسارگاد، سود پرداخت کرده است.

♦سود مشارکت در منافع: شرکت‌ بیمه پاسارگاد با سرمایه اندوخته بیمه‌گزاران در زمینه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری می‌کند و در نهایت بیمه‌شده را در سود حاصل از آن مشارکت می‌دهند.

مزیت دیگر بیمه عمر پاسارگاد دریافت وام است. طوری که افراد می‌توانند بدون ضامن و وثیقه تا 90% اندوخته خود را از بیمه عمر وام بگیرند. البته این مزیت مخصوص بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد است

حق بیمه عمر پاسارگاد و تأثیر آن در شرایط بیمه‌نامه عمر چگونه محاسبه می شود؟

برای این که بدانید حق بیمه عمر چقدر در شرایط بیمه‌نامه شما تأثیر می‌گذارد به طور مختصر اشاره کنیم که حق بیمه‌ای که تعیین می‌کنید در میزان سود شما و همچنین میزان پوشش‌هایی که دریافت می‌کنید به طور مستقیم تأثیر می‌گذارد. هرچه حق بیمه عمر پاسارگاد شما بیشتر باشد در زمان پایان قرارداد اندوخته بیمه‌نامه بیشتری خواهید داشت. همچنین پوشش‌های انتخابی شما نیز از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد در چه زمانی باید انجام شود؟

در این مورد نیز بیمه عمر پاسارگاد بازه‌های زمانی متفاوتی را به بیمه‌گزار پیشنهاد می‌کند و این بیمه‌گزار است که با توجه خواست خود می‌تواند انتخاب کند که حق بیمه خود را به صورت ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یا سالانه بپردازد.

نحوه خرید بیمه عمر پاسارگاد در گرگان

خرید بیمه‌نامه عمر در وب سایت‌ بیمه قدس علوی نماینده شرکت پاسارگاد امکان‌پذیر است و روند آن به صورت کاملا آنلاین صورت می‌پذیرد. در واقع ثبت سفارش یکی از زیرمجموعه‌های بیمه عمر و آتیه مانند خرید یک محصول به صورت اینترنتی پس از طی مراحل خاص خود به سادگی  اتمام می‌پذیرد. قرارداد بیمه عمر یک قرارداد بلندمدت است که نیاز به توافق طرفین دارد. شما برای خرید بیمه عمر پاسارگاد به صفحه درخواست بیمه رفته و پس از پر کردن موارد خواسته شده ،کار خرید بیمه عمر شما به اتمام می رسد. در هر صورت برای خرید بیمه عمر در گرگان می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا در صورت بروز مشکل می توانید با شماره های 32329197 و 09112737896 تماس حاصل نمایید.





:: برچسب‌ها: خرید بیمه عمر , خرید بیمه عمر پاسارگاد در گرگان , بیمه عمر پاسارگاد , خرید بیمه عمر در گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: